Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

marți, 19 aprilie 2011

Femeile mint bine


Ca unul care a fost mintit de putine ori la viata sa, dar de multe ori tocmai de persoana care i-a jurat sa spuna adevarul si numai adevarul, am inteles si eu unde incepe si unde se termina arta mitomaniei la femei. Si nici macar nu ne referim la mitomanie, ci la minciuni nevinovate, la minciunile provenite din vreo cauza pierduta si negasita niciodata iar a adevarului. De fapt, nu o sa auzi niciodata o femeie admitand ca a mintit. Cel mult iti va explica motivele pentru care a facut-o. Femeile se pricep sa machieze adevarul la fel de bine cum isi picteaza si fetele. Stiti ca atunci cand femeile se straduiesc sa fie cel mai sincere, atunci mint cel mai bine, cel mai frumos si cel mai plastic? Si poate ca si cel mai dramatic?
Probabil ca da...

In orice femeie se ascunde o poveste de viata si de moarte. In orice femeie se ascunde o tragedie si o comedie caci astfel femeile nu isi percep sensul existentei lor pe acest pamant. Cel mai rau insa este atunci cand femeia isi descopera pasiunea pentru drama. Atunci incep si aici se nasc minciunile. Dincolo de orice minciuna, se afla un mare adevar, o explicatie mai plauzibila decat toate adevarurile lumii. Si dintre toate, binele tau, adica iubirea ei si binele vostru, pare a fi cea mai veridica.

Dupa explicatie, urmeaza partea cu lasarea adevarului deoparte. Te-ai putea lasa pacalit si ai putea chiar crede ca nu a mintit. Femeia nu a expus realitatea altfel, ci doar a folosit cuvintele intr-un alt fel. Femeile se pricep al naibii de bine nu sa minta, ci sa dea o alta fata realitatii. Realitatea este data frumos si cu finete la imbobocit, iar apoi pusa sa dea in floare. In final un barbat este indemnat sa ingenuncheze si sa culeaga petalele de pe jos, adica un barbat ajunge sa ingurgiteze minciunile care i-au fost indrugate. Pentru ca probabil o iubeste...

Mincinoasa poate fi orice femeie de la fetita de 5 ani pana la femeia adulta de 50 de ani. Exista mincinoasele ingenue, inocente, cele care mint fara sa-si dea seama si fara sa realizeze. Sunt femeile copii. Exista femeile mature, care mint constient, pertinent si o recunosc cu rusine. Sunt femeile mincinoase. Exista apoi femeile care fac din minciuna un fel de viata. Sunt femeile mitomane, cele care mint impertinent.

Nu orice barbat poate minti la fel de bine ca o femeie. Pentru o minciuna iti trebuie talent, neobrazare, trebuie sa fi fost investit cu darul divin de a crede cu tarie in ceea ce minti. Femeile mint bine

Un comentariu:

  1. Off....din pacate ceea ce spui este trist de ...adevarat! Sufletul meu a avut nesansa de a se indragosti de o minciuna...aratata nu spusa... Incerc sa inteleg cum de atat de bine poarta masca aia frumoasa si o prezinta realitatii altfel de cum este cu adevarat...de ce m a ales pe mine...de ce eu?
    Sunt in momentul in care nimic nu mai conteaza pentru mine, nici macar eu insumi...doar EA!...
    Degeaba, nu mi ofera sansa de a i arata ca se poate si...cred ca a ales sa iubeasca rational...trist dupa parerea mea..caci dragostea adevarata nu ar trebui sa aibe legatura cu ratiunea...ar trebui sa te pierzi...cu totul! Eu m am pierdut si nu ma mai pot regasi, dar...ce prost sunt nu am luat la mine nimic...care sa ma ajute sa ma regasesc...si ma adancesc din ce in ce mai mult...ce dulci au fost minciunile ei...si daca mi-ar spune ca m a mintit...ar mintii sau ar spune adevarul?...speranta mea ramane..de ce?

    RăspundețiȘtergere