Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

marți, 29 martie 2011

Fiecare om iubeste

Fiecare om iubeste intr-un anumit fel si are nevoie sa fie iubit intr-un anumit fel...pot sa te iubeasca oricat de multi oameni si nu e de ajuns...dar e suficient sa te iubeasca doar unul singur exact asa cum simti tu ca ai nevoie...

Un comentariu:

  1. Intr-adevar e foarte adevarat ceea ce zici insa e mult prea greu sa faci ceea ce ai scris acolo,probabil deja ai trecut de acea ipostaza in care ai impresia ca totul s-a terminat,de aceea ai scris cu atata usurinta toate acele “sfaturi” care sunt la mintea cocosului pana la urma.E greu sa treci de o relatie mai ales atunci cand te-ai daruit cu totul iar dupa o perioada relativ lunga de timp realizezi ca nu ai primit nimic si ca doar tu ai luptat si te-ai zbatut doar pentru a mai prelungi placuta agonie cu cateva zile,saptamani,luni,si dupa zeci de sacrificii ti se zice verde-n fata ca ea prefera sa stea in “crasma” cu baietii…asa ca te rog nu imi zice sa imi vad de hobby-uri…e deranjant(scuze ca sunt cam tafnos)

    RăspundețiȘtergere