Iubirea adevarata, articole despre iubire, poze triste, imagini, inimi, fotografii

puterea dragostei, povestea ta de dragoste, invata sa iubesti, dragoste, suferinta, declaratii de dragoste, iubirea mea, poze inimioare, poze triste, imagini, frumoase, despartiri, iubirea adevarata, imagini frumoase

Soapte De Iubire!

"Iubita mea trebuie sa-ti spun ca esti cea mai minunata fata de pe acest pamant, dar mi-am dat seama atunci cand te-am pierdut"


Eu cred ca atunci, cand iubesti cu adevarat, poti renunta la orice. Oare mai exista asa ceva in ziua de azi, sau spunem “te iubesc” doar asa

vineri, 18 iunie 2010

Te iubesc

Pana sa te cunosc pe tine nu am mai crezut in dragoste dar m-am inselat.nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa te intalnesc pe tine si o sa fie atat de frumos.
Tu mai invatat sa cred, sa sper si sa iubesc cum nu am mai iubit vreodata. vreau sa-ti spun ca te iubesc mult mult mult mult de tot si sa iti multumesc ca ma iubesti, ca ai grija de mine, ma respecti si pentru simplul fapt ca esti in viata. Te iubi mult iubire.
"Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau persoanei iubite si de a simti fericirea ei ca si cum ar fi a ta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu